Skip to content

Masuk hospital…

March 15, 2011

Entah kali ke berapa aku mulakan entry dengan ayat – ‘dah lama tak update blog’… sampaikan rasa macam memang aku tak pernah ada blog pun sebenarnya…

Hampir 32 tahun hidup di bumi Allah ni, tak pernah sekali pun aku ditahan di mana-mana wad hospital seluruh dunia. Tak pernah jugak aku sakit teruk… setakat demam teruk tu ada lah…

Tapi, Sabtu lepas buat pertama kalinya aku merasa gak tidur di wad sebagai pesakit (sebelum ni pernah tidur wad teman bini bersalin atau anak sakit)…

Ceritanya macam ni… Jumaat lepas (11/3/2011) aku mengalami sakit perut yang teramat sangat sampai muntah-muntah. Duduk sakit, baring sakit, berdiri pun sakit… terpaksalah MC tak pergi kerja…

Hari Sabtu lebih kurang pukul 10.30 pagi pergi check kat Hospital Ampang Putri… Doktor check terus dia sahkan yang aku kena appendiks… so, pukul 12 tengah hari buat operation…

Maka, tidurlah aku dua malam kat hospital… bosan… nak hisap rokok pun kena turun bawah kat parking sambil tahan sakit… sekarang ni dah balik rumah, tapi perut masih sakit kesan daripada pembedahan…

Boring tak ingat sebab aku tengah bercuti… orang bercuti pergi jalan-jalan, aku bercuti kena duduk rumah baring je depan tv…

Tapi, sekurang-kurangnya aku dapat satu pengajaran… lepas ni kena lah jaga makan, tak boleh lah sangat nak bedal sesuka hati…

Terima kasih buat mak dan abah yang hantar gi hospital… terima kasih jugak buat isteri yang jaga aku kat hospital…

errr… entry ni takde gambar sebab memang takde mood nak ambik gambar kat hospital…

One Comment leave one →
  1. March 15, 2011 5:10 pm

    get well soon bro!

Leave a Reply

