Skip to content

Apa dah jadi dengan orang kita….

February 14, 2010

Dalam bulan ni je, entah dah masuk kali ke berapa kes buang bayi dilaporkan… terbaru bayi lelaki dibuang dan dibakar dalam tong sampah di Kuala Krai…

Apalah dosa bayi tu sampai diperlakukan macam tu sekali…

sekarang ni dah jadi musim… dulu kalau eksiden bas, hari-hari ada kes kemalangan membabitkan bas… kalau musim ragut, hari-hari ada je orang cedera atau mati kena ragut… sekarang ni musim buang bayi pulak…

Apa nak jadi dengan orang kita ni… ada orang punyalah nak sangat dapat baby sampai berdoa siang malam… ada orang senang-senang je buang baby…

Penulis Resah: menanti kelahiran baby kedua dalam beberapa hari lagi… Insya-Allah…

2 Comments leave one →
  1. February 15, 2010 5:40 pm

    nasib kita xde syeh..gua igt, sah kene hambat g scene..ape2 pn, selamat menyambut anak kedua..

  2. March 9, 2010 1:32 pm

    sibuk sgt kwn aku ni..syeh..update la blog..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: