Skip to content

Raja Lawak Musim Ke-4

February 1, 2010

Raja Lawak Musim Ke-4

Petang semalam tak seperti petang-petang yang lalu sebab entah kenapa susah sangat lah aku nak tidur sedangkan aku ni boleh dikategorikan sebagai antara manusia yang paling senang tidur petang…

Walaupun badan rasa letih sebab kelmarin keje malam dan balik pukul 3 pagi… dah tu semalam pulak pagi-pagi lagi dah bangun sebab nak pergi kenduri… tapi bila petang tetap tak boleh tidur jugak…

Macam-macam cara aku guna… pasang aircond, pusing kiri pusing kanan atas katil, pun tak berjaya jugak… badan rasa letih tapi mata pulak bukan main segar bugar lagi… pelik…

Last-last sebab dah give up, aku pun keluar bilik dan bukak tv… secara kebetulan masa tu ada pulak tayangan ulangan rancangan Raja Lawak Musim Ke-4… jadi aku pun layan je lah…

Tiba-tiba tak sampai 10 minit lepas tu, mata aku rasa berat sangat… terus aku pun tertidur depan tv daripada pukul 4 lebih sampailah pukul 6 petang… akhirnya…

Terima kasih kepada semua peserta Raja Lawak Musim Ke-4 kerana berjaya membuatkan aku tidur… tanpa korang tak taulah bila lah aku dapat merasai kenikmatan tidur pada waktu petang di hujung minggu…

One Comment leave one →
  1. February 1, 2010 2:28 pm

    ehh..ade raja lawak ke-4 ke..xtau lak aku..

Leave a Reply

