Skip to content

Tempoh bertenang…

November 23, 2009

Buat pertama kalinya sejak 4 tahun bertugas di Kelantan, baru kali ni aku rasa benar-benar stress… terasa beban kerja yang terlalu berat… banyak benar isu-isu panas terutama dari segi politik sampaikan aku rasa dah tak tahan lagi…

Nak nak pulak dengan musim banjir pulak, lagi lah bebanan kerja bertambah… kalau sebelum ni aku boleh releks bila balik rumah, tapi sekarang sampai nak tidur pun tak lelap memikirkan pasal kerja, tu tak termasuk takut kena scoop pulak tu…

Cuti 4 hari balik KL pun tak senang duduk dibuatnya… isu panas yang berlaku di Kota Bharu sampai kat KL pun terasa… fuhhh memang kuat betul penangan kerja sekarang ni…

Tekanan kerja sampai terbawak-bawak dalam mimpi… dua tiga hari lepas aku mimpi buat story… semalam pulak mimpi cover sidang akhbar Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang… huh dah sampai tahap kronik aku ni…

So buat kawan-kawan seperjuangan di Kota Bharu, apa kata kita buat tempoh bertenang sampai hujung tahun… amacam? korang tak letih ke?

2 Comments leave one →
  1. November 27, 2009 12:28 pm

    letih kwn aku buat story politik..xpe syeh..nanti dh xyah nk pk..heheheee

  2. zabidi ishar permalink
    November 30, 2009 4:11 pm

    Tempoh bertenang?……Tanya wak leman dulu…kalau dia ok..aku pujuk lak haji nasir…satu lagi, tanya abang azran kita…nak ker bertenang? Kang muka depan lagi haa..Apa pun aku setuju jer…..bawak bertenang!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: