Skip to content

Cerita yang tergantung…

November 16, 2009

Semalam (15/11/09) sama seperti hari-hari yang lalu… sentiasa sibuk dengan tugas harian dari pagi hinggalah tengah malam… rasanya macam aku sorang la pulak yang keje dalam dunia ni…

Tapi semalam ada sesuatu yang… nak kata menarik, tak menarik… nak kata luar biasa, biasa je… nak kata gembira, sedih pun ada jugak… nak kata percaya, tak percaya pun ada jugak… nak kata tak percaya, percaya pun ada…

Semalam aku mendengar (diberitahu) mengenai sesuatu oleh 4 orang berbeza… ada yang kata macam tu, ada yang kata macam ni… tapi kesimpulan daripada apa yang diberitahu oleh keempat-empat individu tu menjurus kepada satu kesimpulan yang sama…

Aku cuma mendengar… nak percaya susah, tak percaya pun susah… biarlah masa dan ketika yang menentukan…

2 Comments leave one →
  1. November 16, 2009 9:53 am

    ha…kamu sedang tgg surat kaaaaa ????

  2. mywanfai permalink*
    November 16, 2009 5:42 pm

    surat apa plak ni?… surat centa ke?… hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: