Skip to content

Pilihan Raya Kecil Durian

July 11, 2009

Masuk hari ni dah 6 hari aku dan rakan setugas lain berkampung di Man U… hari-hari keje pagi sampai tengah malam… ikut calon lah… lawatan rumah ke rumah… sidang akhbar… interview penduduk… ceramah… fuhh…

Tiap-tiap hari jugak kalau kawan-kawan sendawa, mesti aku nak termuntah sebab kuat sangat bau durian… uwek! bukan bermakna aku tak makan durian, aku pun bedal jugak hari-hari, tapi bab orang sendawa ni yang aku tak tahan.

MU ni memang banyak sangat durian tengah-tengah musim buah ni… asal masuk kereta kawan-kawan, masuk bilik, masuk kedai makan, masuk pusat media, masuk markas parti politik, bilik gerakan peti undi… mesti bau durian… bersepah-sepah…

Mungkin pilihan raya kali ni sesuai sangatlah kalau dinamakan sebagai pilihan raya kecil durian…

Keje kat MU ni ok je… penat tu biasalah… cuma, aku dah mula rindu kat anak isteri… dah tak sabar rasanya tunggu pilihan raya ni habis…

Blog ni pun dah tak berapa ada masa nak mengadap… ni pun curik-curik bukak je… ok lah selamat mengundi!

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: