Skip to content

Tomok dulu dan sekarang

May 22, 2009

Dalam entry kali ni, aku tak nak cerita panjang… semua orang dah tahu siapa Tomok… suatu ketika dulu dia dikenali sebagai vokalis New Boyz yang nyanyi lagu-lagu leleh dan bersuara sengau, tapi sekarang Tomok tampil dengan imej baru.

Kalau dulu peminat Tomok hanya di kalangan remaja yang sukakan lagu meleleh, tapi sekarang ramai tanpa segan silu mengaku meminati Tomok… tak sangka rupa-rupanya Tomok ni boleh menyanyikan pelbagai genre lagu…

Aku masukkan entry ni bukan sebab aku minat kat Tomok, tapi sekadar nak menunjukkan perbezaan Tomok dulu dan sekarang… eh kalau tak silap aku dulu ada sekumpulan remaja yang menamakan diri mereka Boboy… kat mana lah diorang sekarang, mesti dah besar panjang…

                        Tomok dulu

                        Tomok sekarang

2 Comments leave one →
  1. cik.ptd permalink
    May 22, 2009 9:33 am

    mywanfai.. napa gmbr tomok nie tak keluar pun..

  2. mywanfai permalink*
    May 23, 2009 9:37 pm

    cikptd,
    mana ada gambar, aku tempek video dari youtube lah… mesti pc cik ptd takde flash player, sebab tu tak boleh tengok

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: