Skip to content

Aku kecundang jua…

May 21, 2009

Selepas ‘berpuasa’ sejak lebih 2 minggu lepas, aku akhirnya tewas juga… dah berkali-kali aku katakan pada rakan-rakan dan sanak saudara… letak lah apa benda pun kat depan mata aku, memang aku takde hal… tapi jangan kambing!

Aku tak ingat dan aku tak pasti sejak bila aku suka makan kambing… seingat aku masa kecik-kecik dulu, mak takde pulak masak kambing… kawan-kawan pun takde yang suka makan kambing… pelik… serius aku memang tak ingat sejak bila aku pandai makan kambing…

Sabtu lepas, aku sekali lagi gagal mengawal diri, semuanya gara-gara kambing aqiqah anak saudara aku, Hazeqah…

Kambing yang ditumbangkan Sabtu lepas

Kambing yang ditumbangkan Sabtu lepas

Dalam pada dok berpantang sebab kadar asid uric yang tinggi dalam darah, boleh jugak aku bantai 2 pinggan nasi berlaukkan kari kambing… habis penuh pinggan aku dengan daging kambing…. hmmm sedap… nasib baik takde apa-apa yang berlaku sebab malam tu aku boleh terlupa pulak nak telan obat…

Alahai kambing…

P/S: tak sabar nak makan ikan bakar dengan nasi lemak kat Melaka hujung bulan ni… yahoooooo…

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: