Skip to content

Madu Tiga versi Ahmad Dhani

May 5, 2009

Orang Indonesia selalu tuduh orang Malaysia ni macam-macam… pencuri lah, perampok lah, penciplak lah… sampai diorang panggil negara kita ni Maling kononnya sebab asyik curik budaya diorang…

Tapi tak sangka rupanya penyanyi tersohor band Dewa, Ahmad Dhani pun minat dengan hasil karya orang Malaysia… siap buat video clip lagu Madu Tiga karya Allahyarham Tan Sri P Ramlee lagi…

Tapi sebagai orang Malaysia yang kaya budi bahasa dan adat resam, aku tak nak lah buruk sangka… mungkin dia minat sangat dengan P Ramlee kot…

Anyway, aku pun memang minat dengan Ahmad Dhani dan Dewa ni… lagu-lagu Dewa lah yang jadi peneman aku tiap-tiap hari masa zaman jiwang-jiwang dulu… Opss!

One Comment leave one →
  1. May 5, 2009 1:28 pm

    ko suke madu ye..hahahaaa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: