Skip to content

Kembar anak pokok pisang nangka

March 18, 2009

Sebelum ni, aku biasa dengar atau tengok pisang kembar dalam satu tandan… tapi anak pokok pisang kembar baru pertama kali aku tengok… tak sangka kat rumah aku kat Selayang ni pun boleh ada perkara yang menakjubkan ni…

anak pokok pisang kembar

anak pokok pisang kembar

Mak kata, anak pokok pisang nangka kembar ni mak ternampak masa tengah dok membersihkan halaman rumah…

2 Comments leave one →
  1. Educator_2009 permalink
    March 19, 2009 1:11 pm

    ala..baru je nak tulis pasal pokok pisang kembar mak untuk entri akan datang..dah ada org tulis dulu…xpe la..kira orait la tu..

  2. mywanfai permalink*
    March 19, 2009 7:10 pm

    educator_2009,
    buat je la jugak… tapi garap dengan lebih detail…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: