Skip to content

Kari kambing paling kawww

February 8, 2009

Tengah-tengah belek gambar-gambar dalam laptop tadi, terjumpa pulak gambar kambing nih…

Kambing aqiqah

Kambing aqiqah

Inilah kambing yang disembelih untuk aqiqah Arman pada penghujung Mei tahun lepas… kambing masak kari ni lah kambing yang paling sedap pernah aku makan sepanjang karier aku sebagai penggemar daging kambing.

Harap-harap dapatlah makan lagi kambing masak kari ni hujung bulan 5 nanti sempena kenduri nikah adik aku dan aqiqah anak buah aku… Amin…

2 Comments leave one →
  1. shahar permalink
    February 18, 2009 10:22 am

    A’kum,

    Saya nak buat aqiqah utk anak pompuan di Tanjung Rambutan.

    Berapakah harga seekor kambing dan utk jamuan sekali dan siap dihantar ke rumah ?

    Regards,
    shahar
    012 450 2071
    shahar397@yahoo.com

  2. mywanfai permalink*
    February 18, 2009 12:16 pm

    shahar,
    waalaikumsalam… alamak bang, saya tak jual kambing, masa aqiqah anak saya dulu pun order kat pengusaha ternakan kambing kat selayang je… harga seekor kambing jamnapari siap masak RM720

    saya tak sure la pulak kalau orang tu boleh hantar kambing tu sampai ke tangjung rambutan….

Leave a Reply

