Skip to content

Roti canai satuuuuu….

February 1, 2009

Mungkin bentuk roti canai di bawah ni nampak herot-berot, tak macam roti canai yang biasa kita makan di kedai mamak…

Roti Canai

Roti Canai

Tetapi, jangan menilai roti canai ini berdasarkan rupa… walaupun bentuknya agak carca merba, tapi roti canai ini rasanya lebih lembut berbanding roti canai di kedai mamak, selembut awek yang menebarnya… hahaha…

Gadis penebar roti canai

Gadis penebar roti canai

Selain Kota Bharu, kat tempat lain susah nak jumpa gadis remaja yang kerjanya menebar roti canaiĀ macam ni… ish takde orang ke nak ajak aku pergi sarapan roti canai hari ni??…

4 Comments leave one →
  1. Zackk permalink
    February 1, 2009 8:41 am

    Eh pompuan ni macam aku kenal jee….betul lahh…kalau si pemunya entry ni tak percaya cow tanya azran….eh betul lah!!!

  2. mywanfai permalink*
    February 1, 2009 9:15 pm

    ko ni semua orang ko kenal… hehe

  3. ashraah permalink
    August 28, 2012 11:10 pm

    memang akutak kenal puuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnn

  4. mamat bin mat permalink
    August 6, 2013 4:57 pm

    aduhh nape laaa awek aq tertangkap gmbar….
    siapa laa y ambk pic awek aq nie…
    mek na penebar roti canai sohor terrrr

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: