Skip to content

Terubat jua rindu di hati…

January 23, 2009

Selepas hampir sebulan, akhirnya aku kini berada di kampung halaman tercinta… ahhh… dah lama rasanya tak menghirup udara segar di sini… terubat juga rindu untuk berjumpa ibu bapa, keluarga, sanak saudara dan kawan-kawan…

Fuhh… melalui perjalanan lebih 7 jam membelah banjaran titiwangsa dan lebuh raya utara selatan memang memenatkan… cuti aku pun tak panjang, tapi macam-macam jugak planning ni… jadi, apa-apa hal tido dulu! chiow…

2 Comments leave one →
  1. pengacau permalink
    January 25, 2009 4:23 pm

    ek eleh, mcm la tk balik tujuh tahun….ileks ar…k.l ke lantan bkannyer jauh sgt pon…..

  2. mywanfai permalink*
    January 25, 2009 11:27 pm

    pengacau – dengki la tu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: