Skip to content

Kuala Lumpur tungguuu aku cabar kauuu

January 18, 2009

PEPATAH Melayu menyebut – sediakan payung sebelum hujan… haa memang sesuailah dengan aku… bagi aku ada sesuatu yang menyebabkan tahun ni tak seperti tahun-tahun yang sudah kerana walaupun tahun 2009 baru je melepasi minggu ke-2, tetapi aku dah pun beli tiket kapal terbang untuk pulang berhari raya di kampung halaman bulan September nanti…

Air Asia

Air Asia

Tahun lepas aku bekerja pada hari raya, maka tahun ni giliran aku pula bercuti… so, aku pun booking lah tiket flight awal-awal sebab kalau lambat nanti harganya melambung, maklumlah musim perayaan… menyirap jugaklah muka bos aku bila aku minta dia confirmkan tarikh cuti raya aku tu sekarang walaupun 8 bulan lagi baru nak raya… hehe

Harga tiket taklah murah sangat, tapi kira oraitlah… tiga orang RM300 pergi dan balik, musim perayaan pulak tu, siapa nak bagikan kecuali Air Asia… haaa… ni nak bagitau lagi ni… tiket flight masa cuti sekolah bulan 3 dan bulan 5 pun aku dah booking… Kuala Lumpur tungguuu aku cabar kauuu

4 Comments leave one →
  1. akula permalink
    January 18, 2009 12:56 am

    hai… anak sorang bolehla terbang sana terbang sini.. esok2 anak dah besar dah pandai order sendiri makan minum dalam Air Asia aku agak mau pening kepala penulis resah. Minum milo dan makan megi aje dah berpuluh2 ringgit..

    Kira dahsyatla ko yer aku agak bukan boss ko aje terkejut.. air asia pun terkejut. Kad kredit ko pun sah sah menerima kezutan keamatan!!

  2. January 19, 2009 10:43 pm

    uuuiii…biar bebenar ko nih…

  3. mywanfai permalink*
    January 20, 2009 12:58 am

    akula & manlukeman – sediakan payung sebelum hujan…

  4. Zackk permalink
    January 27, 2009 1:22 pm

    Aku nak cakap kat mail mat bior dierr tak lulus cuti cow tuh…hahahahaha….

Leave a Reply

