Skip to content

Legaaa… dia dah tak panjat-panjat lagi

January 16, 2009
Baby Walker Arman

Baby Walker Arman

ESOK (17/1/2009) bermakna genaplah 8 bulan usia anak aku Arman yang sorang ni… Arman belum boleh berjalan lagi, tapi dia dah pandai nak memanjat kerusi… tak boleh duduk diam… dalam minggu ni je dah 4 kali Arman terjatuh… 4 kali jugaklah Arman menangis tak berhenti-henti…

Untuk mengelak Arman terus memanjat kerusi dan terjatuh lagi dan lagi dan lagi… mak bapak dia ni mengambil keputusan membelikan baby walker untuk Arman… nampaknya Arman suka duduk dalam baby walker ni, sampai tak peduli bila mak bapak dia panggil… dia pun dah mula berjalan dengan menggunakan walker ni… yang penting dia takde nak panjat-panjat lagi… legaaa…

6 Comments leave one →
  1. January 17, 2009 12:15 pm

    suke jugak arman duk dlm ni ye..bagus..bagus..bagus..

  2. akula permalink
    January 17, 2009 1:32 pm

    alamak.. arman kena hati-hati ye jangan laju sangat berdesup perginya.. mesti arman happy duduk dalam walker dan asyik tersenyum dengan lesung pipit 2 he he..

    p.s. Teringat kisah penulis resah dan walkernya hampir 30 tahun dulu..

  3. mywanfai permalink*
    January 17, 2009 8:21 pm

    manlukeman – anak ko dah boleh jalan ke?

    akula – baru semalam tgk gambar Penulis Resah 30 tahun dulu bersama walkernya… huhu

  4. wafa permalink
    January 21, 2009 1:56 pm

    Bila tengok walker arman tu..aku pun teringat kat UFO terbang tu…hu..hu.. mudah2an arman selamat…

  5. pTd UnGGuL permalink
    January 22, 2009 10:48 am

    mcm mana la agaknya gaya arman duk dlm walker tue.. ada lompat2 juga tak.. hehe..

  6. Zackk permalink
    January 27, 2009 1:25 pm

    Anak dah dapat walker dan tak panjat panjat lagi…mak bapak dia pun janganlah panjat panjat jugak yer….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: