Skip to content

Kereta RM800,000 hancur… apa ada hal!

January 9, 2009
Ferrari... hancur...

Ferrari... hancur...

Ni satu lagi yang tak reti nak mengambil iktibar daripada kes kemalangan yang banyak berlaku akhir-akhir ni… nasib baik keretanya saja yang TOTAL LOST… tapi apa ada hal kan, mamat ni pun duit banyak… setakat Ferrari berharga RM800,000 yang hancur tu aku ingat celah gigi dia je…

Selain Ferrari tu, mamat ni ada banyak lagi kereta mewah jenis sport antaranya Bentley Continental GT Speed, Rolls Royce Phantom Drophead Coupe, dua bijik Prosche Cayenne’s dan BMW M6 yang semuanya bernilai lebih RM10 juta…

Bentley Continental GT

Bentley Continental GT

Rolls Royce Phantom Drophead Coupe

Rolls Royce Phantom Drophead Coupe

Cayenne's

Cayenne's

BMW M6

BMW M6

Ko memang gempaklah Ronaldo… bukan setakat pandai berlakon dan suka `dive’ atas padang, tapi memang masyukkk…
Pakar `dive' dan pelakon terbaik dunia

Pakar `dive' dan pelakon terbaik dunia

Ronaldo terbabit kemalangan dalam terowong berhampiran Lapangan Terbang Manchester semalam tetapi tidak cedera… semuanya kerana kereta Ferrarinya dapat menyerap tekanan yang kuat akibat pelanggaran itu…
No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: