Skip to content

Blog hina Islam dan Nabi Muhammad SAW

December 26, 2008

PETANG Jumaat yang damai yang aku lalui hari ini dikejutkan dengan panggilan telefon dari rakan blogger aku, manlukeman (http://manlukeman.wordpress.com) yang memaklumkan kewujudan sebuah laman blog yang secara berani dan terang-terangan menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW.

Terkejut besar aku… laman blog yang kononnya menggunakan nama seorang awek Melayu dari Shah Alam itu dengan bangganya menghina junjungan besar Nabi Muhammad SAW dengan pelbagai cacian sehingga membuatkan aku terkedu, marah dan kesal kerana rupa-rupanya ada manusia yang sebegitu keji…

gilo

Berdasarkan info yang diberikan manlukeman, awek yang terpampang wajahnya dalam blog berkenaan kena dajal dan dianiaya pihak tidak bertanggungjawab… Wallahualam… Aku cuma berharap agar pihak berkuasa dapat mengambil tindakan tegas supaya individu gampang itu dapat dikenalpasti dan seterusnya dikenakan tindakan… Aku tak nak bercerita panjanglah pasal blog tu, korang boleh tengok sendiri di http://adibahahmad.blogspot.com

2 Comments leave one →
  1. December 27, 2008 1:03 pm

    bro..ada siri yg nombor dua..gua baru update arini..hehehe..tq la ko promote blog aku..

Trackbacks

  1. Snippet: Blog Menghina Nabi…

Leave a Reply

