Skip to content

Stupid fatwa everywhere

November 20, 2008

Berderau darah aku bila tertengok video ni di blog syaril kadir, nampaknya semakin ramai yang berani termasuk budak2 muda yang bodoh dalam klip ni mempersendakan kesucian agama Islam. Fatwa dikeluarkan untuk orang Islam yang diorang tu tak pasal2 nak buat demo tu apahal? Aku tak nak ulas panjang la… haa… korang pun boleh tengok kan…

2 Comments leave one →
  1. November 20, 2008 2:51 pm

    org bodoh saja yg buat gini..

  2. akula.. permalink
    November 20, 2008 5:10 pm

    Habis nak buat camana…

    Ketua Pembangkang pun Melayu Islam…

    Tengok ajelah apa yang nak jadi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: