Skip to content

Beralih arah

October 30, 2008

Ini adalah posting aku yang pertama di wordpress… aku mula mengenali blog atau dengan kata lain menjadi blogger sekitar lima bulan yang lalu.

Saja aku beralih arah dari blogspot ke wordpress sebab nak mencuba sesuatu yang baru… lagipun ramai kawan2 blogger aku guna wordpress.

Dulu tema blog aku paradoks – kenyataan yang kelihatan bercanggah tapi mengandungi kebenaran. Sekarang aku guna nama Penulis Resah… sebab apa? saja…

Dalam entry akan datang je la aku cerita sikit latar belakang aku yek… bukan apa, dah pukul 4 pagi nih. zzzz…

No comments yet

Leave a Reply

