Skip to content

Panggung wayang??…

March 17, 2011

Lama giler rupanya aku tak menjejakkan kaki ke panggung wayang… kalau dulu at least sebulan sekali mesti gak tengok wayang tak kiralah cerita melayu ke orang putih ke hong kong ke…

Dalam tak sedar, dah lebih 5 tahun tak tengok wayang… tgk movie kat Astro pun jarang-jarang sebab kat rumah aku ni channel Astro dah jadi hak eksklusif anak sulung aku, Arman… sepanjang masa cuma bukak channel 613 je

Kalau dulu… sekurang-kurangnya sebulan sekali mesti tengok wayang kat tempat feveret aku kat KLCC, OU, Summit USJ atau Selayang Capitol sama ada dengan kawan-kawan atau awek yang sekarang ni dah pun jadi bini

Seingat aku… kalau tak silap la… movie terakhir aku layan kat wayang cerita The Fog… tu pun dah tak ingat aku tengok dengan siapa…

The Fog

Sebenarnya memang dah lama sangat teringin nak tengok wayang… nak-nak lepas baru-baru kahwin tahun 2006 dulu… tapi masa tu aku bekerja kat kelantan, kat sana mana ada panggung wayang…

Bila cuti balik KL pulak tak pernah ada kesempatan… ada je program bersama famili, kawan-kawan atau balik kampung bini aku kat Sungai Besar…

Bila dah ada anak, lagi lah takde kesempatan nak tengok wayang walaupun dah lebih setahun transfer balik ke KL… Pernah jugak 2 3 kali plan dengan bini nak tengok wayang termasuk cerita hantu kak limah baru-baru ni, tapi gagal jugak…

Tapi kali aku berazam biar apa biar apa pun terjadi,¬†aku nak jugak tengok wayang cerita Transformers 3 – Dark Of The Moon dengan¬†Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides kat wayang…

p/s – teringat pernah tengok filem AWAS – filem pertama lakonan KRU kat Odeon depan Pertama Complex tu… bila ingat balik rasa tersangat la tak macho… wahahaha

No comments yet

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

